روحانی اهل سنت: انقلاب اسلامی بر محور وحدت استوار است
نوشته شده توسط : blpwjob

مولوی 'عبدالرحمن محبی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وحدت اسلامی مربوط به امروز و دیروز نیست، حكم پروردگار عالم است كه در كتاب آسمانی خود به مسلمانان بشارت داده تا زمانی كه ید واحده باشند هیچ قدرتی بر آنان فایق نخواهد شد.

امام جماعت مسجد حمزه سیدالشهدا زاهدان بیان كرد: مهمترین پیام انقلاب اسلامی داشتن ایمان و اتحاد بین افراد ملت است كه می تواند اسلام را در جهان زنده نگه دارد.

وی افزود: دین اسلام با برخورداری از جاذبه هاي انساني و جهاني زمینه مناسبي براي ایجاد همگرایي در میان پیروان خود فراهم كرده و بر وحدت در مقابل دشمنان تاكید كرده است.

این روحانی اهل سنت گفت: اختلافات فقهی نباید عاملی برای جدایی مسلمانان از یكدیگر باشد بلكه پردازش مطلوب آنها موجب باروری علوم اسلامی خواهد شد لذا در زمانی كه وحدت از هر چیز دیگر برای جهان اسلام واجبتر است پرداختن به مسایل فرعی نابجا است.

مولوی محبی اظهار داشت: استكبار جهانی از همه خطرها بزرگتر است و تنها هدفش سیطره بر كشورهای اسلامی و منابع آنها می باشد، از این رو تنها راه مقابله با آن تحكیم وحدت و پایان دادن به اختلافات جزئی است.

وی گفت: درایت امام خمینی(ره) در نامگذاری سالگرد ولادت پیامبر(ص) به عنوان هفته وحدت نشان دهنده توجه خاص ایشان به تاكیدات موكد رسول مكرم خدا حضرت محمد (ص) درباره حفظ اتحاد بین مسلمانان است لذا باید این مهم را بیش از پیش در نظر داشت.ك/3

7315/653





:: برچسب‌ها: بریتانیا , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: